strona główna

promocje

szkolenia

kontakt

English

linki

Angielski od podstaw - Biznes to publikacja omawiająca podstawowe słownictwo angielskie z zakresu szeroko pojętego biznesu. Adresowana jest zarówno do studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, prawa, jak i praktyków działalności gospodarczej - indywidualnych przedsiębiorców, czy pracowników i menedżerów różnych działów przedsiębiorstw. Podzielona jest na rozdziały, z których każdy przybliża słownictwo z odrębnego obszaru związanego z życiem gospodarczym oraz wybrane zagadnienie gramatyczne. Dodatkowo książka wzbogacona jest o część praktyczną (rozdziały 43-48), przedstawiającą wyrażenia stosowane w komunikacji biznesowej, w trakcie spotkań czy prezentacji. Każdemu rozdziałowi towarzyszy zestaw ćwiczeń utrwalających poznane słownictwo i gramatykę.

Konsultacji merytorycznej dokonał prof. dr hab. Marian Geldner, dyrektor i wykładowca programu Warsaw Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Strony: 132, Format: 17x24 cm
ISBN: 978-83-931034-0-9
EAN: 9788393103409
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo LED
Kategoria: Nauka języków
Oprawa: miękka klejona

Lista rozdziałów:

1.  Zawody 1 (Jobs 1)
2.   Zawody 2 (Jobs 2)
3.   Branże (Industries)
4.   Miejsca (Places)
5.   Działy firmy 1 (Departments 1)
6.   Działy firmy 2 (Departments 2)
7.   Podróż do pracy (Getting to work)
8.   Rozkład dnia (Daily routine)
9.   Kalendarz (Diary)
10.   Czas wolny (Free time)
11.   Przymiotniki (Business adjectives)
12.   Dokumentacja (Documents)
13.   Rzeczowniki (Business nouns)
14.   Kariera (Career)
15.   Rekrutacja (Recruitment)
16.   Rodzaje pracy (Types of work)
17.   Odejście z pracy (Leaving work)
18.   Płaca i dodatki (Pay and benefits)
19.   Indywidualny przedsiębiorca (Sole trader)
20.   Spółka osobowa (Partnership)
21.   Spółka kapitałowa (Company)
22.   Akcje / udziały (Shares)
23.   Sprawozdania finansowe (Financial reporting)
24.   Bilans - pasywa (Balance sheet - liabilities and shareholders' funds)
25.   Bilans - aktywa (Balance sheet - assets)
26.   Rachunek zysków i strat (Profit and loss account)
27.   Podatek CIT (Corporation tax)
28.   Pożyczka / kredyt (Loan)
29.   Konto bankowe (Bank account)
30.   Powstanie produktu (Product development)
31.   Czynniki produkcji (Inputs)
32.   Produkcja 1 (Making the product 1)
33.   Produkcja 2 (Making the product 2)
34.   Dostawa (Delivery)
35.   Warunki dostawy (Incoterms)
36.   Dystrybucja - sklepy (Distribution - shops)
37.   Zapłata (Payment)
38.   Marketing: produkt i cena (Marketing: product and price)
39.   Marketing: promocja i reklama (Marketing: promotion and advertising)
40.   Internet i e-handel (Internet and e-commerce)
41.   Konkurencja (Competition)
42.   Wskaźniki gospodarcze (Economic indicators)
43.   Powitanie, pożegnanie (Hello, goodbye)
44.   Rozmowy telefoniczne 1 (Telephoning 1)
45.   Rozmowy telefoniczne 2 (Telephoning 2)
46.   E-mail i fax (E-mail and fax)
47.   Zebranie / spotkanie (Meeting)
48.   Prezentacja (Presentation)
Bibliografia
Klucz do zadań
Indeks

Paweł Lewandowski, autor książki, jest m. in. absolwentem Zarządzania i Marketingu oraz Stosunków Międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, budownictwa na Uniwersytecie Technologiczno - Przyrodniczym w Bydgoszczy oraz studium podyplomowego dla tłumaczy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Obecnie zajmuje się szkoleniami językowymi i tłumaczeniami branżowymi. Prowadzi również działalnością wydawniczą.